fredag 24. april 2009

Arrrrgggghhh...

Aaaahhh.. I can just throw this away.. Cant get to like it.. :(
Why ? Don't know...
Just a few leavs on the left side has been done.
Hope I like it after its done.
Dette er så grusomt kjedelig... Ett bilde jeg absolutt ikke klarer å like.. Skjønner ikke helt hvorfor men... Har bare klart å få noen blader på venstre siden av postkassen. Må vist ut å kjøpe noen farger jeg mangler og. Håper bilde faller mer i smak når jeg skal henge det opp til jul.


Instead of messing and fussing with the over stitch, I also took this one out of my ufo box.. I am ashamed of having so many ufo projects, but can't help my eager when I find new ones..
Well,, I have been good now. No new ones for ages. And it feels great to finnish of the ones I have done now lately.
This is the carousell of all our yesterday stitches.
Jeg har tatt frem ett til som jeg kan kose meg med ved siden av det dompap bilde. Dette er karusell bilde fra All our yesterday. Og her tenker jeg det skal gå så det suser når jeg begynner.
Synes jeg har vært flink og nå da, som har gjort ferdig så mange ufo prosjekter siden nytt år.. Og nå har jeg egentlig lovet meg selv at jeg skal tømme den boksen før jeg starter på ett helt nytt bilde. (selv om det klør noe innmari i fingra når jeg ser noe nytt jeg har lyst til å lage :D :D)

1 kommentar:

  1. Hei Elin!
    Jeg synes du er flink, jeg!
    Er en smule imponert over produksjonen din hittil i år - alvene er jo nydelige, da.

    Jeg har som mål å få inn mine prosjekter i bloggen min jeg også - det mangler ikke akkurat på UFO'er hos meg heller...

    Vel, gleder meg til å se hva du tryller fram etterhvert!

    Og lykke til med dompappen (det er lenge til jul ennå.....)

    SvarSlett

Leave a comment and I will visit you as well ♥
Love to see you back again any time.
xoxo Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...