onsdag 25. februar 2009

Blackthorn fairy ++


I am getting closer to end this one now. Just a little bit on the left side to do.
It is turning out great, and I am very pleased with it.

Nå har jeg bare litt igjen på dette broderiet. Litt blomster og resten av vingen på venstre side igjen.
Synes det blir flott i sine grønne skogfarger.











And the same time last weekend I found this half done fairy and finnished it. It is soo sweet, and the fourth in line of this small fairy stitches.
I helgen fant jeg også denne halvgjorte alven i esken med ufoer. Den er bare så søt, og er den fjerde i rekken av slike små alvebilder.

1 kommentar:

  1. Hejsa
    Jeg elsker alle dine fine broderier. Du er virkelig dygtig, og har inspireret mig til at begynde at broderere igen. Specielt elsker jeg alle dine blomsterfeer(alver)
    Det lille broderi ? hvor finder og køber jeg et mønster til det ? Og ja hvor køber jeg mønster til de andre blomsterfeer ? Jeg har nemlig alt tråd og stof. Så jeg behøver kun mønsteret
    hilsen Susanne

    SvarSlett

Leave a comment and I will visit you as well ♥
Love to see you back again any time.
xoxo Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...