mandag 2. mars 2009

Alvetid

My Blackthorn fairy is now finnish. Love it now that it is done, more than I thought.
Så er Blackthorn alven min ferdig.. Bare å klargjøres til å rammes inn, og henges på veggen min.
Må vel lage meg en egen vegg for alle alvene mine.. Begynner å bli en del her nå :D
So, when I had finnished my blackthorn fairy, I had a look in my ufo box. Guess what,,, I found this fairy nearly to be finnished, just waiting for me to take her out.
Da jeg var ferdig med den forrige alven, så tok jeg meg ett svalestup nedi ufoboksen her. Og gjett da... jeg fant en alv til som hadde bare smuler igjen til å bli ferdig.
And today morning before work, I did my last stitch on her. Isn't she cute ?
I think this is one of my favorites of this fairys.
Og i dag tidlig før jeg skulle haste avsted til jobb, tok jeg mitt siste sting på denne lille alven.
Lurer på om dette er kornblomst, om jeg ikke tar helt feil.
Dette er nok en av mine favoritter blandt disse blomsteralvene som jeg har.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Leave a comment and I will visit you as well ♥
Love to see you back again any time.
xoxo Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...