mandag 16. mars 2009

Dolphins is finnish


See !!! My dolphins is finnish :D :D :D
Isn't it great ?
I love it.. It will be perfect on my wall ;o)
Se !!! Delfinene er ferdige :D
Er de ikke fine ?
Dette vil bli ett herlig smykke på veggen hjemme hos meg.
Selv om jeg sydde det på en litt annen måte enn mønsteret tilsa,, så ble jeg kjempe fornøyd med resultatet. Jeg brukte mer korssting en det som var satt opp, istede for at de i mønsteret sa at jeg skulle sy med 3, 4 og 5 tråder flere plasser i halvsting.

1 kommentar:

  1. Ååååå jeg blir helt salig når jeg ser dette bildet.. Drømmer meg tilbake til Hawaii og drømmedagen min der.. :-) Et flott smykke ja..
    Klemz

    SvarSlett

Leave a comment and I will visit you as well ♥
Love to see you back again any time.
xoxo Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...