søndag 31. august 2008

Ny blogg med broderier

Min andre hobby og rekreasjons hobby er brodering. Den har forsåvidt tatt over for all annen hobbyvirksomhet som jeg har vært igjennom.
Dette er noe jeg holder på med på kveldene når jeg skal sette meg ned og hvile etter en lang dag med jobb, kaker og sukkerdekorasjoner.

I denne bloggen kan dere følge meg på de bildene jeg lager og utviklingen til disse er ferdige.
Jeg har mange uferdige broderier liggende som bare venter på å få muligheten til å bli ferdig.
Noen bilder er laget i serier, og andre er frittstående.

Broderiene gir meg en avslappende glede både under veis og etterpå. Jeg føler stor stolthet over hvert enkelt bilde som pryder veggene her hjemme hos meg, og de jeg har gitt bort til andre.

Jeg vil også skrive litt om bilder jeg ønsker meg, og hva som får meg til å søke disse.
Mest vil nok min smak og lideskap vises gjennom disse bildene, samtidig som at mange av dem vil representere mine innerste tanker og følelser.

Og så vil jeg tilslutt si en takk til alle dere som måtte ta turen innom bloggen min. Kjempe koselig at dere titter innom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Leave a comment and I will visit you as well ♥
Love to see you back again any time.
xoxo Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...