søndag 31. august 2008

Sarah Key


Sarah Key har en utrolig søt og yndig stil på sine bilder.
Jeg har falt helt pladask for disse motivene.
Kanskje dette er fordi jeg har bare gutter omkring meg her hjemme. :o)
Sarah Keys motives has fallen directly into my heart.

Denne jenta med eplekurven var det første jeg broderte av disse tre. Nydelig i rosa og grønn med skyggebilde av epletreet i bakgrunnen.
This little girl with the aple basket, was the first one I made.
Beautiful in pink and green, with only the shaddow of the aple tree in the back.



Dette bilde kom som nr to i serien min. Ett herlig bilde av søster kjærlighet.
Nydelige farger i brun og gultoner.
The second one was this lovely image of sister love.



Dette bilde er det siste jeg ble ferdig med forrige uke.
Her har man også den flotte søster kjærligheten en varm sommerdag. Lemonade fra storesøster er godt da :o)
This is the last one I made, finnished just last week. Another sister love in a warm summerday with refreshments of some lemonade.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Leave a comment and I will visit you as well ♥
Love to see you back again any time.
xoxo Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...